ПОЛОЖЕННЯ про відділ «Центр надання адміністративних послуг» Берестечківської міської ради
до розпорядження
міського голови від
28.12.2020року № 56
ПОЛОЖЕННЯ
про відділ «Центр надання адміністративних послуг»
Берестечківської міської ради
1. Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Берестечківської міської ради (далі – ЦНАП) є її структурним підрозділом, що підпорядковується виконавчому комітетові міської ради, у якому надаються адміністративні послуги згідно з визначеним переліком за принципом «єдиного вікна».
2. Рішення щодо утворення, ліквідації або реорганізації ЦНАП приймається Берестечківською міською радою (далі – Рада).
3. ЦНАП у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про адміністративні послуги», «Про звернення громадян», «Про захист персональних даних», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про службу в органах місцевого самоврядування», актами Президента України і Кабінету Міністрів України, рішеннями міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, цим Положенням та іншими нормативно-правовими актами.
4. Основні завдання ЦНАП:
1) організація оперативної і зручної системи надання необхідних громадянам та суб’єктам господарювання адміністративних послуг;
2) спрощення процедури отримання адміністративних послуг і поліпшення якості їх надання;
3) забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання послуг у ЦНАП;
4) державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень відповідно до закону, тобто офіційне визнання і підтвердження фактів набуття, змін або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
5) державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, тобто офіційне визнання шляхом засвідчення факту створення або припинення юридичної особи, набуття або позбавлення статусу підприємця фізичної особи, зміни відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань про юридичну та фізичну особу – підприємця, а також проведення інших реєстраційних дій відповідно до закону;
6) реалізація повноважень з питань реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб, зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб, формування та ведення реєстру територіальної громади;
7) видача паспорта громадянина України у формі картки, закордонного паспорта;