Берестечківська міська рада
Волинська область, Луцький район

ФССУ передає функції соціального страхування до Пенсійного фонду

Дата: 05.01.2023 10:37
Кількість переглядів: 254

ФССУ передає функції соціального страхування до Пенсійного фонду

Функції та завдання Фонду соціального страхування України за загальнообов’язковим державним соціальним страхуванням у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та від нещасного випадку передаються Пенсійному фонду України.

Фонд соціального страхування України розпочинає процедуру припинення.

Закон України від 21.09.2022 № 2620, а також постанови Кабінету Міністрів України від 15.11.2022 № 1289 та від 02.12.2022 № 1350, якими внесено відповідні зміни до законодавства про загальнообов’язкове державне соціальне страхування та рішень Уряду, набули чинності 01 січня 2023 року.

Відтепер уповноваженим органом управління в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування є Пенсійний фонд України.

Звертаємо увагу! Застраховані особи, потерпілі внаслідок нещасного випадку на виробництві, члени їх сімей, а також страхувальники мають звертатись до органів Пенсійного фонду України з усіх питань загальнообов’язкового державного соціального страхування, зокрема:

● фінансування допомог по тимчасовій втраті працездатності і по вагітності та пологах;

● виплати допомог на поховання;

● подання заяв-розрахунків для фінансування листків непрацездатності;

● призначення, перерахування та здійснення страхових виплат з відшкодування шкоди, заподіяної потерпілому внаслідок нещасного випадку на виробництві та/або професійного захворювання або особам, які мають право на страхові виплати в разі смерті потерпілого.

Докладніше щодо подання заяв-розрахунків і фінансування матеріального забезпечення: https://www.pfu.gov.ua/2155463-z-1-sichnya-2023-roku-finansuvannya-strahuvalnykiv-dlya-vyplat-po-likarnyanyh-zdijsnyuvatyme-pensijnyj-fond-ukrayiny,

щодо страхових виплат: https://www.pfu.gov.ua/2155474-shhomisyachni-strahovi-vyplaty-ta-inshi-vyplaty-na-vidshkoduvannya-shkody

Довідково

Закон України «Про внесення змін до Закону України "Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування" та Закону України "Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування"»: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2620-20

Оновлена редакція Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування»: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1105-14

Постанова КМУ «Про внесення змін до Положення про Пенсійний фонд України»:  https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1289-2022-%D0%BF

Постанова КМУ «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо забезпечення реалізації окремих функцій Пенсійного фонду України та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України»: https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-vnesennia-zmin-do-deiakykh-postanov-kabinetu-ministriv-ukrainy-shchodo-zabezpechennia-realizatsii-okremykh-funktsii-pensiinoho-fondu-ukrainy-ta-vyznannia-takymy-shcho-i021222-1350

Реорганізація: куди подавати заяви-розрахунки з 01 січня

З 01 січня 2023 року Фонд соціального страхування України передав свої завдання та функції до Пенсійного фонду – відтепер саме ПФУ є уповноваженим органом управління в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування. ФССУ перебуває в процесі припинення.

Куди та як роботодавці мають подавати заяви-розрахунки для отримання фінансування за лікарняними своїх працівників?

● Починаючи з 01 січня, органом, який відповідає за прийняття заяв-розрахунків і фінансування лікарняних і декретних допомог, є Пенсійний фонд України.

● Тож усі заяви-розрахунки незалежно від виду допомог, які вони містять, відтепер необхідно подавати до ПФУ.

● Заяви, які містять у собі листки непрацездатності, сформовані до 01 січня 2023 року, також подаються до Пенсійного фонду.

● За інформацією ПФУ, подати заяву-розрахунок страхувальники можуть двома способами:

– в електронному вигляді через особистий кабінет страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України;

– і на паперових носіях до будь-якого сервісного центру ПФУ.

● Для подання заяв-розрахунків в електронному вигляді роботодавцям не потрібно укладати з Пенсійним фондом України договір про визнання КЕП.

● Форма заяви-розрахунку наразі не змінилась.

● Звертаємо увагу! Для отримання компетентних консультацій і страхувальники, і застраховані особи мають звертатись до Пенсійного фонду України.

● Нагадаємо, реорганізація системи соціального страхування проходить на виконання Закону України від 21.09.2022 № 2620 та постанов Кабінету Міністрів України від 15.11.2022 № 1289 та від 02.12.2022 № 1350.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь